Studia podyplomowe na kierunku „Administracja i Zarządzanie Publiczne” są skierowane do osób pragnących pogłębić swoją wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania w sektorze publicznym. Program został opracowany z myślą o pracownikach administracji publicznej, instytucji samorządowych oraz wszystkich tych, którzy chcą skutecznie zarządzać i wprowadzać innowacje w organizacjach publicznych.
Studia podyplomowe „Administracja i Zarządzanie Publiczne” są idealne dla:
Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do profesjonalnego zarządzania jednostkami administracji publicznej oraz realizacji zadań publicznych w sposób efektywny, transparentny i zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
Program ma również na celu rozwijanie umiejętności strategicznego myślenia oraz podejmowania decyzji w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu administracyjnym.
Absolwenci kierunku zdobędą:
Ukończenie studiów podyplomowych na kierunku „Administracja i Zarządzanie Publiczne” przynosi szereg korzyści, które mogą znacząco wpłynąć na rozwój Twojej kariery zawodowej oraz osobisty. Oto najważniejsze z nich:
Absolwenci otrzymują, zgodnie ze wzorem ministerialnym, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.